Damegruppa

Om damegruppa

Damene har turneringer hver mandag ettermiddag. Vi prøver å gjøre dette til relativt uhøytidelige spilledager der alle kan delta uavhengig av ferdighets- og ambinasjonsnivå.

Vi spiller ulike formater: slag, stableford og lagturneringer. Vi starter kl 18.00 når vi har lys nok, men utover høsten blir det tidligere fordi det mørkner tidligere.

Etter endt runde, som premieres med vin, golfballer m.m, har vi en liten samling med kaffe og kaker og dessuten et lotteri.

Startkontingenten er kr. 50 som Vippses til Aase. Lodd koster kr. 10 per lodd og dette Vippses også til Aase. De som ikke har Årsgreenfee betaler dette som vanlig til klubbens konto.

I år har vi vært så heldige å få Pro 4 ganger i sesongen:

6. mai 17:30
27. mai 17:30
5. august 17:30
19. august 17:30
Vi betaler 100 kroner per person per gang. Proen er Anders Lanz, som tidligere har jobbet i Sande Golfklubb. Vi håper at dette kan føre til at vi får med flere spillere på damedagene.

NB Viktig at dere melder dere på i golfboks. Det gjelder alle de turneringene som er lagt inn. Hvis noen har problemer med påmelding, kan de kontakte en av oss i styret.

Styret i Damegruppa

FunksjonNavnTelefon