Klubbhuset

Sande Golfbane, Klubbhuset Holsrud

Klubbhuset Holsrud, Damenes jordbærturnering
Foto: Bodil Haavik
Klubbhuset Holsrud er hjertet i Sande Golfklubb. Her har vi alle maskinene som vi vedlikeholder banen med og her er klubblokalet med kafê. Her møtes vi både før og etter en runde på golfbanen, enten vi har spilt eller vært med i dugnadsgjengen. Det er også her vi møtes etter turneringer og ikke minst så har vi høstens høydepunkt, dugnadsfesten her!

Kafeen med uteterrassen ligger perfekt i forhold til å se både de som går ut på hull 1 og de som kommer inn på hull 9.

Det er mulig å leie lokalet til bryllup, konfirmasjon, barnedåp eller kanskje du ønsker å leie det til en bedriftsdag på Sande Golfbane og avslutte med en samling på Klubbhuset Holsrud. Se utleiepriser og kontakt i menyen til høyre.

Klubbhuset Holsrud, dekket til fest
Foto: Bodil Haavik