Oppgradering av Driving Range på Sande GK

Av: Admin  |  Publisert: 30. august 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi har gleden av å informere om at driving rangen vår skal få en etterlengtet oppgradering!

Dagens matteområde vil bli fjernet, avrettet og erstattet med ny belegningsstein. Grunnarbeidet utføres i samarbeid med Kjeldaas AS, og vi ser frem til å kunne tilby et nytt rangområde.

Viktig informasjon:
  • Prosjektet starter opp i dag, fredag 30. august, og planlagt ferdigstillelsesdato er 15. september.
  • Rangen vil være helt stengt mandag og tirsdag i uke 36 (2.-3 september) på grunn av oppstart av grunnarbeidet.
  • Ordinær range vil være stengt i byggeperioden, men vi vil tilby et provisorisk rangeområde tilgjengelig slik at du fortsatt kan trene. Følg oppmerket sti slik at vi ikke blir til hinder for pågående arbeid.
Dugnad for legging av belegningsstein Vi trenger hjelp til å legge belegningsstein torsdag 12. september og fredag 13. september.
Har du anledning til å bidra, møt opp torsdag 12.september kl 17 på rangen. Se våre facebooksider for påmelding.
Vi gleder oss til å presentere et flott nytt rangeområde og takker alle medlemmer for tålmodigheten i byggeperioden.

Sande Golfklubb