Nyhetsbrev april/23

Av: Aksel Breines  |  Publisert: 11. april 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nyhetsbrev april/2023

Introduksjonskurs - Veien Til Golf

Vi starter opp med første introduksjonskurs - Veien Til Golf (VTG) på formiddagen 6. mai. Kjenner du noen som er interessert i Golf, og som ønsker et godt tilbud på VTG-kurs og medlemskap/årsgreenfee, så tips dem om oss. Vårt tilbud om VTG og påmelding kan du lese om her!

Vårdugnad og åpning av banen

Vårens store dugnad gjennomføres lørdag 15. april fra 08:00 – 12:00. Det blir lett servering på klubbhuset fra 12:00 – 13:00. Hvis forholdene er til stede, blir det turnering for dugnadsdeltakerne (hvis det ikke går, så tar vi turneringen en annen dag). For å beregne mat og oppsett av turnering, ber vi om tilbakemelding på hvem som kommer. Det kan du gjøre her!
Hvis banen åpner neste helg, må alle holdere av årsgreenfee huske på å betale faktura, før dere begynner å bruke banen!

Dugnadsgjeng

Sande Golfklubb er drevet av de frivillige, og vi er helt avhengig av rekruttering til ulikt dugnadsarbeid. Alle bidrar etter evne og form, og vi har nok noe alle kan jobbe med. Blomster skal stelles, gress skal klippes og maskiner skal holdes ved like. Har du lyst til å bidra, så er det bare å ta kontakt på dugnad@sandegk.no, på telefon 977 13 766, eller kom innom! Alle som er med på dugnader, stort eller smått, er invitert samme med partner til dugnadsfesten 17. november – Velkommen til fantastisk mat og drikke! Påmelding kommer til høsten!

Turneringer

Vi har flere ulike turneringer i klubben, og alle kan være med. Sjekk ut sidene våre:

Nytt Vipps-nummer #802461

For å lette arbeidet med kontroll, har vi gått over til en ny løsning på Vipps – Foreløpig skal både greenfee, Kafê og kioskvarer betales ved bruk av dette nummeret. Det er meny øverst i app for lettere valg av riktig «vare».

Kampanje på årsgreenfee

Bestill og betal årsgreenfee innen 21. april, og trekk ifra 500,- på regningen. For deg som allerede ikke har fått regning, bestill her, og så sender vi deg en e-post med faktura (husk på å ha oppdatert e-post i Golfbox)

Lei Klubbhuset Holsrud

Vi leier ut Klubbhuset Holsrud til hverdag og fest - Sjekk ut priser og kontaktdetaljer her!

Kafê og kiosk

Vi forsøker å holde Kafeen, med enkel servering, åpen fra 11:00 – 17:00 i helgene. Det vil ellers være mulig å kjøpe mineralvann, sjokolade og lefser på «kontoret» i første etasje. Vi trenger flere frivillige som kan stille opp, så meld deg til tjeneste på dugnad@sandegk.no. All handel på kafê og kiosk vil skje med betaling til Vipps, så det blir ingen penger eller kasse å betjene!

Følg oss på facebook, og få nyhetene først!

Sand, 10.04.23

Et bilde som inneholder sirkel

Automatisk generert beskrivelse Aksel Breines
Styreleder